damblale

luat una bucata leapsa de la capricornk13 – cica n-ar fi obligatoriu sa insir 8 chestii, asa ca nu ma straduiesc:)

zo.

damblale pe 2008:

1. bifat targurile de carte. noroc ca nu mai am lacomia de al’dat (sau ma mustra constiinta la gandul necititelor care ma asteapta deja in raft), ca n-am mai luat volume fara numar fara numar

2. mers la zoo (Viena) – never done that before. decat, cica, odata demult, in Craiova – imi spun ai mei, dar eu nu-mi aduc aminte..

3. refuzat tentatia de a reveni la corporatisme (dupa cateva cosmaruri in care eram iarasi in sedinte cu oameni cretini)

4. luat umbrela rosie pe care mi-o doream, desi mai am vo doo pe acasa si uit mereu sa le plimb cu mine cand e cazul

5. havana lounge, bestfest, nouvelle vague, koop, massive attack, lenny kravitz, diane reeves – cum necum gasit bani pentru toate si bucurat de ele din plin

6. sibiu de ziua mea, intr-o casa frumoasa, si “Hai Romania” pe la mese cu necunoscuti sub ploaie (campionatul european, deh)

7. bicicleta de camera, numai buna pe post de umeras, pe care inca ma straduiesc sa o folosesc on a daily basis in scopuri mai nobile

8. spus “te iubesc” la mama si la tata, in chiar cuvintele astea, fara subterfugiile obisnuite, fara sa mai astept sa se subinteleaga

9. anti-coolness cultivat sfidator, in ciuda complexelor vechi si bine inradacinate. sau fix din pricina lor.

oops am ajuns deja la 9. am lasat cate ceva si pentru anul asta. cum ar fi “le sixieme jour” al lui Chahine, vazut demult pe Arte – amazon.fr scrie pe mine..

4 thoughts on “damblale

  1. misto damblale! bafta cu cele pe 2009…
    tie ti-a placut la Massive Attack? Eu mai aveam putin si m-apuca depresia, psihedelismul sau cum vrei sa-i zici… ciudata muzica; nu pe gustul meu clar

  2. mi-a placut atmosfera.. exploziile alea de sunet si lumina, combinatia de trip-hop si flash-uri. si tipa aia mai ..”masiva”:), Yolanda, cu voce misto si ritm la fel. melodiile alea militante nu m-au entuziasmat nici pe mine, dar per ansamblu a meritat banii.

  3. Pingback: reminder « BolaDeNieve

  4. Pingback: leapsa pe damblalele lui 2008 | Fabrica de nimicuri

Leave a Reply

