my movies

nu vreau sa povestesc despre cele mai bune filme din 2008, ca “bun” e un termen prea larg si nascator de controverse.

asa ca le insir pe cele care m-au bucurat pe mine mai mult si mai mult. care m-au miscat. impresionat. atins. care mi-au ramas. si pe care vreau sa le am, chiar daca n-o sa le mai revad vreodata.

anume:

1. paranoid park

2. wall-e

3. the edge of heaven / auf der anderen seite

4. le scaphandre et le papillon

5. mio fratello e figlio unico

6. entre les murs

7. no country for old men

8. les chansons d’amour

9. boogie

10. hellboy 2

si o dedicatie pentru cine se mira de nr. 10:

22 thoughts on “my movies

  1. As fi vrut sa ma mir eu ca sa primesc dedicatia, dar nu pot sa o fac. Pentru ca mi-ai povestit intr-o seara la telefon cat de tare te-au distrat monstrii gotici a lui Guillermo del Toro si eu am ras si m-am gandit ca as vrea sa vad si eu filmul.
    Ma mir in schimb ca Les chansons dโ€™amour e asa de jos in topul tau. Eu l-as fi pus in primele 3:)

  2. nu este el jos. sunt celelalte sus ๐Ÿ˜‰ “les chansons d’amour” este flou, eteric si suav. or, ma stii, eu mi-s mai pamanteana..

  3. what, NO ‘persepolis’?!
    ps in prima poza cu manilow, daca ii dai jos paru, park il vezi pe gabriel spahiu ;)))

  4. nu cred sa fi avut Spahiu asa succes la doamne si dudui de toate varstele:)
    Persepolis m-a impresionat mai mult la intelect decat la corazon, am zis sa fiu honesta si sa ma marturisesc cu alea resimtite visceral, nu rational
    cat pe-aci sa apara si “mamma mia” ๐Ÿ˜€

  5. Am asteptat altceva de la Hellboy 2. A fost, intr-un fel, o refolosire a recuzitei din Laberinto. Iar elfii aia…un fel de Tolkien inversat?

    Multe filme din acea lista nu am vazut inca.
    Dar, da!, Waaaleee!:)

    Place blogul tau, chiar daca si pe aici il vad pe apucat. Il adaug la rollul meu, evident, nu cred asta e prea important pt. tine.

  6. bola honey, we-ul asta de mai sus m-a amenintat k vine el in romania (dinsul traieste & munceste, trist, in sua) si ma gaseste – vine la cursurile pe care le tin & le ‘disrupteaza’, ii trimite lui plesu compunerile mele dp varii bloguri si, k sa nu se plictiseasca de atitea activitati colaterale, scrie abundent CONTRA lui plesu intr-un fel de unitate de cuget, muget & simtiri cu bine-disparutul hulliganoglu…

    so u see – e-o cunostinta distinsa & ne-apucata de streke ๐Ÿ˜‰

  7. @WE: pai tocmai, ca eu asteptam un film de actiune banal. si m-au incantat recuzitele – chiar daca fiintzele mirobolante semanau izbitor cu alea din “labirintul”, combinatia cu umorul (auto-ironia ma rog) mi s-a parut refreshing
    @als: ai grija sa nu te gaseasca ๐Ÿ˜‰
    @mulliganoglu: chiar trebuie sa ajungem la banare, cu genul asta de comentarii mitocanesti?

  8. @bola: parca mai mult umor a fost in Hellboy(1). Tot la filme: le scaphandre, nu stiu, mi-a scapat mie esenta, sau chiar nu are de fapt prea multe de zis.
    si ca sa fie clar de la inceput: te-am adaugat la al meu roll (si) pentru ca pare-se ca suntem din acelasi oras – sper sa nu ma fi inselat.
    anyway, no sweat, din partea-mi o sa fie coolness, desi abia se asteapta re-inodarea scandalului. asa ca vei vedea provocari numai de o singura parte.

  9. M., nu ii face jocul, e prea vizibil ce vrea. Hai mai bine inapoi la bahoy si scythia minor. mai interesant, zic eu.

  10. uau, bola, iti dai seama ce supertare?! we e DIN ACELASI ORAS CU TINE!!! vezi k o sa te testeze (sa speram k doar cinematografic…) punindu-te sa numeri cite siringi cu morfina apar in ‘volver’! ;)))
    ps mai multe dspr ‘elful pasnic’ iti zic pe mess… avec preuves a l’appui ๐Ÿ˜‰

  11. … poate: ‘la roma, ca romรขnii’, ca mitocania italienilor e mai rasata – pina si aia!!

    ps what have we, snowball-lovers, done to deserve THIS?! was such a nice place for snowflakes… & now these 2 turning it into slush :(((

  12. aleshe, ca tot ai scara mitocaniei in cutia cu perii si creme, cea a tiganilor moldoveni, mai precis: a pantofarilor din dorohoi, pe unde se afla?

    {dupa cum ti s-a spus: te rogi 2, maxim 3, zile la mine- vin si-ti dau pana-ti rugineste capul de tabla}

  13. @Wandering Elf: eu din Constanta, la origini. dar nu mi se pare un criteriu de blogroll:) “scafandrul si fluturele” era filmat excelent, poate siropos pe alocuri dar nu deranjant, Amalric era proaspat si ne-melodramatic, povestea ingrozitoare nu avea nici macar izul tragic din “mar adentro”, mie mi-a placut optimismul bine temperat
    @mulliganoglu: va rog mutati-va controversele in privat cu als. nu e treaba mea sa le tolerez aici (and i won’t. not anymore). multumesc.
    @ales: ninge ๐Ÿ™‚

  14. @boladenieve78: nu le mai gazduiti. cand sunt invocat(a), vin. shiva cea darnica, astea. pardon, n-ati fost in tsiganiya, vad, clar ca intr-un cristal, dar cat timp gazduiti milogi, shiva se va revarsa asupra golului lor, umplandu-l

  15. Pai, bola, am zis clar intr-un post anterior: imi place ce am gasit aici – de posturi vorbesc. Evident ca nu iau in seama orice blog facut in acel oras.

Leave a Reply

