pfff

care mi-e asa o sila si o lene de zi de vineri extra-lunga

nu gasesc niciun site misto pe care sa ma lalai

nu gasesc nimic inteligent de scris

nici macar o muzica de lazy friday nu mi-a iesit in cale

oboseala, multa oboseala, si niste enervari inutile la job, ar trebui sa-mi revizuiesc atitudinea, sa ma mai doara si-n cot, in fond sunt doar salariat, ce daca site-ul cutare arata ca dracu, ce daca n-a mai lucrat nimeni pe el, bine ca ma agit eu sa mearga treaba, pfff, like.. who cares

vreau acasa sa mai citesc cu Zeii americani ai lui Gaiman, sau sa zac sa ma uit la seriale tampite, nu mai pot cu filme culte, m-am dat interesanta cu festivalul de film francez si am bifat doar cateva chestii:

  • ” un conte de noel” l-am ratat cu brio, noroc cu torentii, l-oi vedea someday
  • “la mamain et la putain” m-a scos din minti, nu eram deloc in mood potrivit pentru 3 ore jumate de pseudo-monologuri mustind a filozofeli tipice de anii ’70, m-sieur Leaud imi amintea de un tampit care i-a mancat tineretile matusi-mii (acuma e pictor prin Australia, voila de vezi), cu flecareala si cu textele pretioase si cu abordarea de macho filfizon
  • “entre les murs” foarte misto, la fel si “playtime”-ul lui Tati (cu plecaciuni la Alex Leo Serban pentru recomandare)

l_1019697 ma uit degeaba la ceas din 10 in 10 minute

o sa ma duc pe la targ la carturesti sa ma binedispun printre lumanarici – alea de anul trecut au fost foarte misto, miroseau bine si au rezistat cu brio la topire-racire-reincalzire pana mai ieri

7 thoughts on “pfff

  1. Ah, si eu am fost la La maman et la putain, dar am aflat abia la fata locului cat dureaza, asta dupa o zi lunga la birou. Prin urmare, sper ca mi se iarta faptul ca dupa o ora am cedat si am tras un pui de somn – nu lung, vreo 20 de minute, cat sa ma refac. Apoi am reusit sa rezist pana la sfarsit, dar aveam la un moment dat impresia ca asa o s-o tin toata noaptea: un sfert de ceas de atipire, apoi inca o ora de film, apoi iar un somnic…

  2. io nam mai ajuns nicaeri din motivele de mai sus enumerate (seriale, carti, dulciuri, zacut in pajamas all day long.)Pe vremea asta ce naiba sa faci? Rhetorical numbness.

  3. @manide: thanks:)
    @tuvia: pai pe vremea asta tot trebuie sa-mi misc posterioru’ la berou 😦
    @vlad: poate nu e sezonul potrivit de Houellebecq, try smth lighter 😉

Leave a Reply

