pr tips and tricks

n-am facut scoli de specialitate, dar ma izbesc on a daily basis de atitudini cel putini bizare din partea unor oameni care cica sunt PR-isti de profesie. am niste sfaturi, cateva, care sa ii scuteasca de injuraturile aferente:

  • trimiti pe mail un cv (nesolicitat!) – mailul tau nu are nici un text, doar un doc. atasat, adresa de pe care e trimis e una bizara (like gigel_bou_baltii la yahoo / gmail etc), nu spui ce post ti-ai dori, nici vorba de scrisoare de intentie, doar cv-ul tau (cu poza, desigur) din care aflam ca esti “Director de comunicare” la nu-sh ce firma si ai facut si master de Relatii Publice. concluzie? esti tampit(a)
  • primesti mail in care cineva iti propune ceva – chiar daca nu te intereseaza, ai bunul simt si minte ceva frumos like “multumim, va vom contacta noi”
  • soliciti ceva URGENT, eu iti cer mai multe informatii, tu imi mai raspunzi peste o luna – esti bou
  • iti raspund la o oferta, te rog sa-mi spui detalii despre comanda, tu taci ca Ghitza in papusoi, te apuci si executi comanda si ma mai cauti peste o luna sa-mi ceri niste bani – eu uitasem demult, si te catalogasem deja la categoria “imbecili” (da, asta nu tine neaparat de PR, dar marketing/ sales ppl nu sunt nici ei departe)
  • imi ceri documente pentru o acreditare de presa si dupa aia nu mai zici nimic pana dupa eveniment, cand ai vrea sa-ti pun texte pe site. sau zici, cu o zi inainte, cand evident biletele sunt epuizate, ca “ne pare rau, dar…”. ma enervezi.
  • trimiti un chintal de poze uriase pe mail – de rar sau zip n-ai auzit? sau de transfer de fisiere prin alte metode? imi blochezi compul, vita.
2 thoughts on “pr tips and tricks

Leave a Reply

