corectitudine politica deraiata

Calea Mosilor, seara, lume razleata pe strada. eu, cu rucsacul in spate. cineva se ciocneste de mine brusc, ceea ce mi se pare suspect, trotuarul fiind larg si incapator. ma intorc brusc, vad doi rromi tigani pe la 16-17 ani. si buzunarul meu de la rucsac desfacut. din fericire nu aveam in el mare lucru (un pix, sticluta de Olynth, un pachet de guma de mestecat), si am reactionat prea rapid ca sa mi se fure ciunga.

simt cum imi creste tensiunea si strig dupa unul din ei, care pasea vinovat, cu capul intre urechi, “bravo, ce atingere fina ai, era cat pe-aci sa nu simt ca operezi la rucsac”. colegul, pe post de bodyguard, incepe cu protestele, ca ce am cu ei, ca ce-au facut, “mi-ati umblat la rucsac”, zic,” daca nu voi atunci bunica, ca nu mai e nimeni pe strada”, se trece la faza dragalasa a injuraturilor, simt ca chiar ma enervez si le trantesc niste “hai sictir de-aici, sa va vad numa’ ca va urcati in troleibuz”, se intorc si pleaca bombanind, plec si eu mai departe.

si fac scenarii.

sa imprim niste bani falsi, pe o parte cu inscriptiile obisnuite, pe cealalta cu un slogan edificator (nu m-am putut hotari intre “s-o f**i pe ma-ta, boule” sau “sugi p***”). si sa-i pun, cocolos, in buzunar.

sa plantez in buzunarul respectiv niste obiecte infestate cu virusi.

sau unele care sa explodeze in fata celui care le deschide.

sa invat karate si sa-i intampin cu un gest din ala gen Matrix, come on boys, haideti sa va ciomagesc.

sa imi cumpar spray paralizant si sa-l folosesc intensiv.

bine ca nu am permis de port-arma, la ce draci imi facusera, ce revolta imi framanta creierii si viscerele, intram la puscarie degeaba.

sau, cine stie, daca ii bat e posibil ca tot pe mine sa ma aresteze pentru vatamare corporala.

in fine, ar trebui macar sa-mi largesc palmaresul de injuraturi suculente.

sau..nu stiu. astept sugestii.

si cu toata intelegerea rationala a fenomenului (poate erau nefericiti, i-a batut ma-sa cand erau mici, nu au fost la scoala, nu stiu altceva, societatea i-a neglijat etc etc), n-am putut sa fac abstractie de faptul ca 90% din lucrurile naspa de genul asta care mi s-au intamplat sau pe care le-am auzit de la rude/prieteni au avut la origine un minoritar. rrom. si mi-a venit sa scuip cu sete pe toate discursurile corecte politic.

3 thoughts on “corectitudine politica deraiata

  1. hm… bine ca mi-ai zis, poate incerc si eu senzatia, ca merg in fiecare seara pe mosilor; sa vezi ce misto sunt ei in tramvai, cand urca la pipera, de unde-l iau eu, in gasti de cate 15-20…
    miroase deosebit, urla unii la altii si stai ca pe ghimpi cu ambele maini inclestate pe poseta

Leave a Reply

