muzeul taranilor

ok, recunosc, n-am putut sa ma indignez foarte tare din prima cand am auzit tampenia asta cu redecorarea MTzR, desfiintarea clubului etc. pentru ca mi se parea o chestie nevermosimila in stupizenia ei. (brief: e nasol cu muzeul asta cosmopolit, ca doar e despre tarani, terminati cu concertele si berea bauta in curte la aer curat, schimbati mobilierul ca e de porc, luam noi altul mobecspert ceva – detalii pe blogul MTzR, la Cezar si Metropotam)

but then again, amintindu-mi de toate mizeriile, gafele si penibilitatile acestui guvern imbecil, presupun ca si asta se poate intampla.

Clubul Taranului si Targul Taranului „prezintă riscul ca toate manifestările culturale iniţiate în curtea muzeului să vireze spre derizoriu”, daca ati mai pomenit prostie mai mare decat asta. oare cum nu s-a prins nimeni la Orsay ca restaurantul-cafenea din incinta e un muc suflat peste Arta si Impresionisti si Etc. nici la Viena, nici la Barcelona nu s-a prins nimeni ca in muzee e voie doar cu praf si scrobeala – ai dracu europenii astia, cum atenteaza ei la Fibra Morala a poporului.

la noi la muzeu e voie “decat” cu scoala, cu prezenta obligatorie. incolonati cate doi, in pas alergator (nu va mai ganditi la copiii care stau pe jos sub tablourile lui Gauguin, vorbesc relaxat si picteaza cu tovarasa invatatoare, ca alea sunt decadentze pariziene, ptiu-ptiu).

la noi trebuie sa fie peste tot ca la Brukenthal, unde doamnele care pazesc te urmaresc cu ochi cruzi si urla la tine daca incepi sa te zgaiesti la tablourile din partea dreapta a salii, ca e MUSAI sa incepi din stanga (patit pe pielea proprie). unde platesti 5 ron ca sa vizitezi curtea, adica ceva de 5×5 metri, un pietris pe jos si trei fire de iarba.

la noi daca ai chef sa fotografiezi prin muzee trebuie sa faci credit la banca, doar nu vrei sa le promovezi imaginea moca. si noroc cu Noaptea aia Alba (alte obiceiuri proaste europene), altminteri trebuie sa te invoiesti de la serviciu ca sa vizitezi vreo expozitie, ca se inchide la 6.

reduceri pentru tineri, pensionari, elevi? c’eshti copil ?!

deci terminati cu jazz si filme si alte d-astea derizorii in curtea institutiei. ca oricum nu e relevante si reprezentative. deci o sa facem Muzeul Taranilor Romani, cu niste manele asortate la realitatile contemporane ale satului romanesc, ala in trening de fash, pasionat de secsi-brailence.

cum spuneam mai demult.. hai sictir, fa, Romanico. cu taranii tai de la conducere cu tot.

PS petitia de sustinere a muzeului se gaseste aici

12 thoughts on “muzeul taranilor

  1. nu stiu cum dracu’ a ajuns muzeul asta cel mai important din romania. din partea mea, poa’ sa-l si darame, moscheea albastra a geniului taranesc izvorata din teasta imamului bernea.

    (stiu ca nu conteaza parerea mea, da’ orisicat.)

  2. tocmai am aflat (si nu’sh un’s-o pun – cre ca aici e cel mai nimerit): azi, claude levi-strauss implineste 100 de ani!!!
    joyeuses tropiques! 🙂

  3. @mulli: n-am zis ca e cel mai important. dar e printre cele mai simpatice. si lipsite de mucegai. printre putinele care nu se multumesc sa zaca in balta proprie si sa astepte autocarele cu strainezi.

  4. deci (ca sa fie clar pt toata lumea – pt ca ante-postatorului NU raspund!):

    cu andrei plesu am avut, in 15 ani, NENUMARATE diferende – de la eutanasie (eu, pro) si pina la religie (eu, necredincios); ne-am respectat reciproc opiniile, concluzia fiind ca nici macar o persoana cu sarmul, inteligenta & autoritatea intelectuala a lui andrei plesu nu poate convinge pe cineva sa creada in altceva (sau sa nu creada deloc – cazul meu)…
    ideea ca mi-ar fi ‘frica’ nu poate izvori decit dintr-un creier rudimentar, atins de mania persecutiei & conspiratita, care considera ca relatiile nu pot fi decit de vasalitate, ca eu sint ‘unealta’ lui si ca, in general, afinitatile nu exista – sint doar complicitati strategice…
    ce lume trista!
    trista si vulgara 😦

  5. aleshe, multumesc!

    m-ai facut sa rad. imi place cum explici pe fiecare glob ca nu esti valetul lui plesu si ca golitul tucalului & adusul papucilor face parte din relatia maestru-discipol.

    stiu ca nu e bine sa rad de un om cu probleme atat de mari, mai ales ca ele sunt pe partea cu increderea in sine; dar voi plati pretul: flacarile iadului, vid spiritual, astea

    pese: am vazut ca ti-ai luat catea. sa-ti traiasca! te-ai facut si codos de caini- il implinesti pe pirgu in cel mai inalt grad, ba chiar prevad o depasire de plan

  6. yukk 😦
    (q.e.d.)
    am satisfactia ca indivizi precum cel de mai sus vor pieri – rapid & sigur – pe limba lor: deja, sint marginalizati chiar si pe blogurile unde (inca) mai sint tolerati 😉

Leave a Reply

