make way for the simple hours

nu se poate munci azi

imi trebuie o vreme cu ore suspendate intre imagini vechi – vederi sau fotografii prafuite, cu necunoscuti care zambesc increzator, stupid, fericire de-o clipa, cu necunoscuti solemni sau tristi, imagini care sa nu-mi ceara nimic, doar sa-mi ofere.

de ce nu mai trimite lumea vederi? vin toti incarcati de sute de poze digitale, sute si sute de locuri irelevante, zeci de rebuturi, ca si cum ai putea suporta mai mult de 30-40 fara sa te apuce cascatul, uite aici am calcat intr-o baltoaca, uite aici era inca o casa frumoasa, a cata? uite aici eram eu, eu, eu zambind la camera, eu aratand cu mana un castel, eu privind intelept spre nori, eu mancand carnati pe strada, eu reflectat intr-o cladire, eu artistic, eu banal, eu, eu, eu.

cand am sa mai plec din tara am sa-mi trimit singura o vedere.

salutari de la venetia.

venezia-dal-campanile-s-giorgio1

and a song to go with it

[…] So I was the lucky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know […]

Au Revoir Simone – The Lucky One

4 thoughts on “make way for the simple hours

  1. Lumea mai trimite vederi! De aia mai si exista standuri de vederi:)! Mi se pare foarte fain sa trimiti vederi de unde te duci, eu aveam obiceiul sa-mi trimit singura cind plecam de acasa. Cei care nu trimit probabil ori nu apreciaza, ori n-au cui trimite:)

  2. si mie, fac colectzie, imi place sa primesc si sa trimit, chiar daca ma duc in aceleasi locuri, par egzample 🙂 singura nu’mi trimit, nici chiar asa…

  3. Exista o carte…El tragaluz e titlul original…de Antonio Buero Vallejo…si apare motivul vederilor…Un tata nebun dupa Razboiul Civil..care are o cutie cu vederi si se intreaba mereu..”Tu cine esti?” “Oare cine e el?” “Unde te duci?”…De exemplu eu ma intreb cine trecea pe acolo cand a fost fotografiata vederea ta cu Venezia…si daca avea copii..si daca avea bani…daca era italian sau doar turist…daca avea nevoie de mine…sau de cineva care sa il fotografieze…

  4. @suzi: lumea se plange ca nu gaseste timbre, cutii postale, vederi frumoase etc si ca posta romana suge (aici n-am ce sa obiectez)
    @tuvia: lasa, mah, sa fiu io patetica :d
    @fata_de_hartie: nu stiu cartea, dar si mie imi place sa citesc textele dp vederi si sa ma gandesc cine o fi fost Gigel care era amorezat de Gigeta si ii trimitea sarutari de maini din Balcic.. or smth..

Leave a Reply

