cu filmele

am citit postul lui Raul despre filme si initial am vrut sa comentez – ma ofticasem ca se ia de Broken Flowers sau Lost in translation, mai ales prin comparatie cu Black book (pe care l-am gasit in cel mai bun caz banal).

pe urma m-am razgandit. inteleg bucuria de a savura un film fara pretentii, nu trebuie sa ne placa tuturor aceleasi lucruri, pe mine ma calca pe nervi Antonioni, asta nu inseamna ca nu ii inteleg valoarea, doar ca nu rimeaza cu idiosincraziile mele, ce sa fac. am si eu bucurii minore la filme asijderea, n-are rost sa arunc cu pietre doar pentru ca la Raul e vorba de alte “miniaturi”.am momente de culpa delicioasa citind lacom cate un Stephen King intre alte carti mai cu staif. si am ras de-a proasta la “Mamma mia” chiar daca filmul, ca demers cinematografic, era slab rau – eu m-am simtit bine, so shoot me.

inteleg si reactia de respingere a filmelor cool – din cauza unei persoane am facut alergie la Herzog, si era cat pe-aci sa patesc la fel si cu Jarmusch, dar am scapat la timp. ma calca pe nervi personajele care gem orgasmic cand vorbesc din varful buzelor despre von Trier, dar asta nu inseamna ca von Trier e un idiot, idiotii sunt vorbitorii cu pricina. care te privesc de sus daca nu esti la fel de lesinat dupa scurt-metrajele de avangarda sau mai stiu eu ce.

sau o fi uber-cool sa te pisi pe filmele cool, pot sa inteleg si asta.

dar de aici pana la a aproba/admira postul lui zombie6 despre Gus van Sant mi se pare cale lunga. astronomic de lunga. sa pici pe spate in fata unor spume jegoase cu miasma de revista “romania mare” e cam naspa, din punctul meu de vedere. daca discursul homofob, presarat cu porcosenii inutile si auto-suficienta e un decoct al inteligentei zombiene, de la Raul aveam alte pretentii.

altfel e “mijto” stilul asta… cand n-avem argumente incepem cu atacul la persoana, cu referinte jenibile de “penis viguros in cur paros” si alte copilarii de acelasi gen.. in tot cazul, obsesia pentru “gaoaze”, vizibila pe tot blogul acela, e facil psihanalizabila si ar trebui rezolvata odata si-odata.

5 thoughts on “cu filmele

  1. haha; u’ve (finally) said it 😉

    ce mi se pare si mie aiurea e de ce trebuie sa arunci cu oua clocite in alte filme pt a spune ca filmul care ti-a placut e parfum de trandafiri: nu inteleg, nu e loc pt toate?! daca e vorba de ‘gusturi’, de ce unele sa fie ok, iar altele nu?
    adica e ok sa-ti placa o mediocritate meserias facuta, dar nu e ok sa-ti placa un film original?! de cind? & says who?
    reactia lui egon e absolut de inteles – nu doar ca fan gvs, ci ca om de bun simt.
    iar chestia asta cu ‘fiecare avem alt sistem de valori’ – a se slabi! nu spune nimic – decit ca cel care-o afirma are-un ‘sistem’ atit de prost incit trebuie protejat ca un fel de endangered species…

  2. puah! nu po’ sa cred ca mi-am pierdut trei minute ca sa citesc postarea lu’ zombie! probabil ca-ntr-adevar am ajuns in starea in care as face aproape orice ca sa ma-ntrerup din lucrarea asta nemernica.

  3. @leo: eu nu am o problema cu gusturile lui Raul (ca, prin definitie, cica astea nu se discuta). besides, in loc de Kiewslowski as alege oricand un episod din Dr. House, asa ca nah.
    ma deranjeaza insa asocierea cu opiniile de mahalagiu frustrat de pe celalalt blog.
    @v: iertare 🙂

  4. vax! asta cu ‘gusturile nu se discuta’ e o legenda urbana scornita de cei cu gusturi precare 😉
    cind cineva care da cu mucii-n fasole iti spune (pe post de ‘argument’) ‘asta e gustul meu!’, e de bun simt sa-i replici: ‘da, da e prost!’
    ;))

Leave a Reply

