jazzy weekend

cu Eric Truffaz si Diane Reeves la Sala Palatului. O sala slab incalzita (sau in care se pompa aer conditionat rece, n-am inteles exact), cu lume care a intrat dupa ce incepuse spectacolul, ca asa e de bon-ton la romani, doar n-o sa vii la fix, ca toti prostii. Cu toalete insuficiente si amplasate la mama naibii – se facuse brusc coada in primele 15 secunde de pauza, asa ca am rezistat eroic pana la final.

Muzica buna, in schimb, ne-am incalzit la vocea Dianei (care ne-a promis ca scrie pe blog despre experienta bucuresteana, uau, “cultura de internet” nu alta 🙂 )

Si dupa-amiaza linistita de duminica aromata de ceai bun la Mystic Tree, cu nelipsita tarta de mere. Luat distanta de laptop – a simtit ca il neglijez, probabil, ca de doua zile imi tot spune “no bootable devices found”, nu e penibil sa te injure o masina? probabil hardul s-a prajit nitel, who knows, who cares, joi plec in vacanta si abia astept sa vad mostre de Hundertwasser pe viu..

6 thoughts on “jazzy weekend

  1. ce pacat ca vii abia joi (presupun ca de viena vorbesti daca vrei mostre de hundertwasser:) – te-as fi invitat la o cafea la demel sau julius meinl, ca fetele! eu plec din viena inapoi la bucuresti (definitiv) vineri seara; nu stiu daca reusim sa ne sincronizam; in orice caz, bucura-te de oras, mi-a fost o gazda minunata timp de doi ani si are un farmec irezistibil…

  2. viena, desigur.. unde mai am de bifat za Schmetterlinghaus. si Klimt la Belvedere, Van Gogh la Albertina, Hopper la Kunsthalle… plus bomboane cu marzipan:)

  3. hm, o sa fie splendid cu programul asta daca te plimbi pe jos intre ele si te mai opresti la tejghelele cu ‘sturm’ – e perioada mustului, de care ei sunt foarte mandri:) si castane coapte… pentru ca experienta sa fie completa mai incearca si o tarta cu lamaie la julius meinl, pe kohlmarkt, un strudel cu mere si frisca la demel tot acolo si, evident, cand te incolteste foamea de-adevaratelea, iei un kasekrainer la botul calului sau snitelul fin si cu adevarat vienez de la celebrul figlmuller sau minunatele brotaufstrich de la tschniewski; un mic tip: albumele de arta sunt mult mai ieftine decat in romania, in mod cu totul surprinzator

  4. ahh, Viena! mi-e dor de castanele coapte si de cafenele! Hundertwasser nu m-a impresionat, aveam recenta experienta Gaudi care ma facuse sa plang ca toanta pe un balcon care semana cu fundul unei piscine. habar n-am, nu l-am gustat pe Hundertwasser cum merita, poate.

  5. Hunderwasser m-a impresionat si anul trecut in Budapesta la o expo temporara, asa ca sper sa nu ma dezamageasca tocmai acum:) impresionat un strop mai mult decat Gaudi, as indrazni sa zic 😀

Leave a Reply

