ne vedem joi

mi-am amintit de cum am auzit prima oara “vama veche”, intr-o noapte cu fum si alcool si aglomeratie in club A, toata lumea in jur stia versurile si imi povestea entuziast despre baiatul ala Chirila, cat e de misto, pe moment am apreciat linia melodia, nu puteam distinge cuvintele, imi placea, am mai aprins o tigara, berea era calda, singuratatea se simtea mai taios.
prezentul e cea mai faina epoca pe care am trait-o. altadata tanjeam dupa un viitor imaginat stupid din farame de carti si povesti ale altora. dupa naivitatea senina din scoala primara. acum sunt zen (ma rog, atat cat pot fi in limitele mele de compulsiva-workaholica-nevrotica whatever). ma joc de-a impertinenta sau ma copilaresc asumat. si nu mi se mai pare atat de des ca sunt cea mai tampita din parcare. e un inceput.
n-am bilet la cohen. si refuz sa iau de la tiganii de la poarta. asta e.
si fara nicio legatura cu nimic, la multi ani, miss Garbo.

2 thoughts on “ne vedem joi

  1. io am prins Nu am chef” din greseala in lapatre.Vama Veche erau unkown si cam subterani, dar mi’a placut de baiatul cu plete nascut in aceeasi zi cu frati’miu (in timpul concertului a zis cand e ziua lui si mama! ce am tsinut minte..)

    nici eu nam apucat sa mi iau la cohen, idiot me, desi gasisem pe site, am tot amanat..si iata’ma, plouata si cu mana goala =)) in skimb azi mi’a venit curierul myticket cu Roisin 😀

  2. uh… vama veche… industrial drinking… eclipsa de soare si o mare racindu-se in viteza cu mine in dumneaei, ca sa zic asa. o inmormintare de om foarte tinar, cu multa vv si mult bregovici. dansat in jurul mesei cu pomana. mers pe jos noaptea la doua din vama in doi mai. cimp gol si-o insotitoare craci de beata linga tine, care-o tot ia pe mijlocul soselei. dans, mult mult dans descult la nudy bar. idila cu ’16-ani-din-galati’ – prea multa tinerete 🙂 noaptea pe malul marii, depresie curata. vin de surcica. hard’n’heavy. mult hard’n’heavy si army of lovers. carry my urn to ukraine. anul 1997.
    eee…

Leave a Reply

