close your eyes and relax

stiu ca nu e cool sa umplu blogul cu filmulete de pe youtube, dar simteam nevoia de o dedicatie to myself.

Try not to get worried
Try not to turn on to
Problems that upset you oh
Don’t you know
Everything’s alright
Yes everything’s fine…
nu, n-am cine stie ce nelinisti existentiale. dar mi-era dor de muzica asta, de banda de magnetofon pe care o ascultam de Pasti acasa cu ai mei. de bucuria la aria cu “hosanna” pe care nu am intalnit-o in nicio manifestare religioasa oficiala si ortodoxa. de energia lui “what’s the buzz” care ma face si acum sa batai din picior pe sub birou (fuck work for the moment). de incheierea sfasietoare cu “John 19:41 (Shepherd)”. nu stiu cum se face, dar muzica asta mi l-a apropiat pe gizas cu mult mai mult decat au facut-o vreodata scripturile. sau babele bigote. sau soborurile de preoti de la TV si de-aiurea (chiar, nu e nici unul care sa afuriseasca acceleratorul de particule LHC?)
vorbesc, desigur, de versiunea din 1973 a operei rock, nu de chifteaua nesarata din 2000.

PS daca cineva are chef sa-mi explice doctrina si simtirea religioasa aici este rugat sa se abtina.

3 thoughts on “close your eyes and relax

  1. @animalici: scuze, acum am vazut ca akismetu’ te-a ascuns la spam.. welcome back among the living:)
    @v: si acuma stau la fel:) poate vo opera electro in secolul nostru, cine stie..

Leave a Reply

