back on the streets, pazea

ok, nebunia cu schimbatul permisului de conducere se apropie de sfarsit. depus astazi actele la politie in Pipera, coada civilizata si foarte scurta (3 persoane in fata mea), aparent s-a renuntat la sistemul bonurilor de ordine – cel putin eu n-am vazut nici aparatul, nici vreun numar aprinzandu-se la ghisee. in 4 ore e gata permisul.
asta dupa :
-mers la policlinica cu plata nr. 2 pentru viza medicala; niste doamne acre si plictisite mi-au explicat ca sambata e deschis, dar nu au medici, deci sa revin luni;
-revenit luni cand mi s-a explicat ca toata treaba ma costa 1 milion jumate, dar nu au formulare pentru fisa, sa caut eu undeva, poate la astia cu xeroxurile, noi nu stim, nu ne intereseaza;
-incercat la spitalul de urgenta Ilfov, unde m-ar fi costat doar 600 de mii, dar fisa nu era de gasit nici aici; sa merg eu frumusel in Pipera, sa o iau si sa revin (in Pantelimon). ce naiba o fi asa complicat ca tu, spital / policlinica, daca vrei sa-mi iei banii pe treaba asta, sa ai acolo si niste nenorocite de hartii? iti dau 10 mii in plus, poftim. e asa greu???
-facut rost de fisa de la Constanta, platit aia 600 de mii la spitalul Ilfov, constatat apoi ca jumatate din cabinete sunt inchise pe motiv de concediu, simtit senzatie acuta de “si fu*t*a, si cu banii luati”, enervat; ajuns la cabinetul de psihiatrie (coada, nenicule, ce popor stresat suntem) unde o duduie intepata, cu pielea arsa la solar si buzele roz-violent mi-a explicat pe un ton acru-scarbit ca ea nu poate sa-mi dea aviz sa circul asa prin lume cu masina; ca sa merg eu la medicul de familie, sa iau de acolo dovada cum ca nu sunt inscrisa in evidenta nationala a bolnavilor psihici (sau asa ceva), si sa revin. da’ nu esti tu psiholoaga pulii, cucoana? consulta-ma, ca de aia ai patalama. vezi daca sunt dilie sau nu, nu ma mai trimite pe drumuri. in fine, am vrut sa-i rup hartia in fata sa i-o arunc pe birou, dar probabil ajungeam direct la spitalul 9.
-rezolvat fisa la policlinica cu plata din Constanta unde niste doamne ciudate de la laborator au insistat sa-mi ia sange desi mi-au dat rezultatul in jumatate de ora (din burta, cum ar veni). platit doar 400 de mii in total, mers rapid, fara nebuni, fara probleme.

aviz amatorilor: daca simtiti ca va expira permisul in curand, miscati-va din timp – toata prostia cu fisa medicala poate fi evitata daca il schimbati la vreme.
ce-mi place mie tara asta. de mor.

Leave a Reply

