la mer

sunt la mare de vreo saptamana. asa, pe final de sezon – altadata inotam pana tarziu, in sfarsit de septembrie. acum mai cuminte, pe plaja Modern, amintindu-mi zilele in care fugeam de la serviciu sa adulmec ierburile incinse de soare pe niste dealuri de care nu-i pasa nimanui (dupa cum arata, situatia e exact la fel si acum).

puhoi de babe topless. sani alungiti periculos pana aproape de buric, care se surpa apoi inspre interior cand proprietara decide sa se lungeasca pe spate, expunand la soare fiecare centimetru patat de piele ridata. media de varsta in zona se apropie vertiginos de 50 – poate de asta ma simt asa de bine acolo, chior in tara orbilor, ha-ha. oricum, prefer dezastrul geriatric expus cu nepasare unor silicoane platite cu prea multe partide de sex naspa. mi se par mai cinstite desenele deprimante de varice albastrui decat bronzul capatat la solar, exhibat apoi pe sub ochelari de soare sclipiciosi (purtati, daca se poate, si noaptea).

anyway, apa e calda, algele ceva mai putine, cearsaful placut sub obraz si soarele destul de bland, cat sa ma incalzeasca dar sa nu ma doara (i HATE crema de plaja).
de doua zile am mutat tabara ceva mai la nord, pe o bucatica de plaja ramasa inca putin populata – nu se poate intra cu Q7-le pana pe nisip, poate de asta.
o plaja unde inca se mai gasesc ciulini, nu sezlonguri, pescarusi, nu manelisti, unde se aud valurile, nu zanganiturile imbecile de muzica electro-house, unde miroase a valuri, nu a hamsii prajite in ulei statut.
nu prea am ce povesti. ceva care sa nu sune idiot, adica. m-am relaxat. am ascultat apa clipocind, m-am zgait la soare prin ochii mijiti, am facut castele de nisip si am cules scoici care sa-mi readuca aminte toate astea mai incolo, cand caldura va fi ramas cu mult in urma.
so. i’ll let the pictures do the talking.



4 thoughts on “la mer

Leave a Reply

