artsy stuff

Dupa o discutie in contradictoriu despre ce e cu arta asta moderna, in ce masura pot sa ma simt eu, cetatean roman, reprezentat de expozitia ICR-NY si cine/cum poate hotari ce sa prezinte publicului din alte tari, m-am gandit sa pun aici cateva exemple de ce inseamna street art si controversa.

First of all, Mr. BANKSY, cunoscut si recunoscut in UK si nu numai, graffiti artist care produce chestii delicioase precum cele de mai jos:

Way to go, Queen Victoria!
(site-ul oficial al artistului, cu more and more juicy artsy stuff like that il gasiti aici)

Ar mai fi “infamul” Grafitti Project, adica un grup de 4 artisti de gen din Brazilia (Os Gemeos, Nunca si Nina Pandolfo) care au colorat in stilul lor particular aripa de sud a castelului Kelburn (Scotia). ce a iesit? asta:

Nu s-a oripilat nimeni. Dimpotriva.

Si daca tot e sezonul poneilor, am gasit unii la fel de simpatici aici – in plina nebunie The Dark Knight, ma mir ca nu i-a afurisit nimeni pana acum. Sau, cine stie, poate pe alte meridiane treaba cu “open minded” nu e doar o chestie pe care o treci la CV.

8 thoughts on “artsy stuff

  1. baby, it’s all very nice – esti ca o passionaria a artelor alternative 😉 -, dar eu stiu ca e BANKSY, nu ‘bansky’!

  2. e banksy, e banksy, ai dreptate, dar nu tzipa ca si-asa imi tropaie furnica dupa 5 ore de shpritz aseara 😦 have mercy..

  3. ii urasc pe cei ce au virusat-o pe fata asta. sau era corect sa zic ‘au furnicat-o’? hmmm.. cum sa mai dai o bere unui om in asemenea hal? iar eu apa nu beau. 🙂

Leave a Reply

