Bestfest

fain:

  • Alanis. e si ce daca are curul mare si s-a imbracat oribil? vocea era la fel de buna ca intotdeauna, si “Ironic” a fost irezistibil.
  • Nouvelle Vague. nu stiam cum arata fetele (excelent, s-a dovedit), dar vocile au sunat foarte bine pentru o prestatie live, ritmurile au fost alea pe care le stiam si le asteptam, atmosfera misto. evident, n-am putut sa stau la tot, ca asa s-a gandit E-Magic, sa cante simultan si Kaiser Chiefs. which leads me to…
  • Kaiser Chiefs. cata energie la baiatul ala, good god! pacat ca am pierdut “Ruby”, dar si restul au fost la fel de misto, spectacol total.
  • Manu Chao. viva la revolucion! la naiba cu Bush, toata lumea a vibrat, a dansat, a urlat din rarunchi, a trait intens muzica.
  • jetoanele au costat tot 3 lei, deci bere ieftina. yuhuu!

najpa:

  • sonorizarea de la scena Dacia a fost de tot kktul. saraca Miss Platnum, dupa ce ca avea doar 10 spectatori (restul fiind la Alanis..duh!), i-a pierdut si pe aia dupa ce i s-a busit banda/boxa/nu stiu exact ce.
  • Roisin Murphy a intarziat 45 de minute si nimeni n-a anuntat nimic (gen “beti si voi o bere, ca aici se mai amana”), si nici ea n-a spus barem o vorba cu “sorry for the delay”. ma rog.
  • Nelly parea fara chef. si a cantat latino, pentru publicul de pipitze si cocalari care a venit acolo fara sa aibe habar de festival, doar sa vada ceva de la mtv. yuck.
  • sunetul la Stereophonics a fost la un volum ingrozitor. ar fi acoperit si un MIG aterizand fortat in Piata Scanteii. drept pentru care am zacut pe nisip cu o bere, desi mi-ar fi placut sa-i vad.

in rest:

  • nu m-am entuziasmat prea tare la Manic Street Preachers. too intelectual for a stadium.
  • la Unkle m-a pus pe fuga prima melodie si sonorul cu brum. pacat.
  • siktir RATB care n-a putut sa mai prelungeasca cu o ora programul al autobuze.

concluzie: abia astept Camera Obscura !!!
alaniss

4 thoughts on “Bestfest

  1. Mie mi-au placut Manics 😀 au cantat aproape toate melodiile mele preferate. Dar sincer cei de la Stereophonics m-au dezamagit putin.. deh.. asta e cand ai prea multe asteptari 😦

  2. da, Stereophonics au fost mai zgomotosi decat ma asteptam (si acum nu vorbesc de boxe si sonor). Manics ok, doar ca mie imi suna mai bine in the privacy of my own headphones:)

  3. Camera Obscura.. da..am vazut.. suna foaaaarte tentant :-S.. Ai cumva idee cam cat costa biletul si de unde s-ar putea procura? 🙂

Leave a Reply

