wtf

evident nu am chef de munca. nici de scoala. asadar, sa dezvoltam batutul de campi: am vazt de dimineata pe la un post TV autohton si muzical ultima productie cu Anda Adam. drept e ca eram cam adormita (decaf coffee sux dar cica se recomanda la cura de slabire. am uitat restul retetei. in fine). si asa din ceatza cerebelului izbit in timpan mi s-a parut ca refrenul suna in felul urmator

“[…]shake your punany / go make yourself some money”

daca am auzit bine, si daca imi amintesc corect din clipurile cu Madonna si Ali G (Sacha Baron-Cohen, pour les connaisseurs), punany asta e ceea ce romanii numesc, delicat si eteric, pasarica.

pai cum vine asta domne, misca-ti pasarica si du-te la produs? wtf?

6 thoughts on “wtf

  1. dom’le, la cursurile de belescris (adica de scris beletristic) se zice ca cica sa scrii despre ce stii… asa si… 😀

  2. si ne referim aici la bola sau la textierul incantatoarei melodii? 🙂

    da’ acuma indiferent la cine ne-am referi, nu stiu ce va mira intr-atat (sau intratat?) cineva trebuie sa le ghideze in viata si pe pitipoancele de 12 ani care arata a 20-25. ca doar nu vreti sa participe la sus-amintitele cursuri de scris sau sa citeasca vreo carte?

  3. @nimeni: creca vidal se referea la d-na (d-ra?) adam. sper, adica:) si oricum ma indoiesc ca cititul de carti iti aduce “some money” – la mine a fost taman pe dos, cu bombaneli la adresa editurilor care scot o carte la 300-400-500 de mii, de parca imi cresc bani in ghiveci or smth. vreau si io cursuri d-alea de scris (“creative writing” le zice in filmele americane). zau.

  4. hauleo, n-am mai intrat pe-aci (rusine mie!) si-am lasat poporu’ nelamurit: la naiba, normal ca la stimata domnisoara adam (sic!) ma refeream, ce papagalii mei!

    (@bola: pentru preturile alea poti sa multumesti in primul rind retelei de distributie…)

  5. [deci e clar, ‘trei puncte’ inainte de paranteza inchisa se transforma invariabil intr-o mutra smechera. mai wordpress, ia mai tine-ti mutrele acasa, nene!]

  6. macar e sincera, pentru ca e in engleza, probabil textu’ e din jurnalul personal de pe vremea cind traia in Americutza.

    stiu, sint rau si misogin… :::)

Leave a Reply

