been there, done that

yup, m-am dus la Schimb de carti. ma pot gandi acum la alte (cel putin) 10 lucruri pe care ar fi fost mai bine sa le fac in loc. chiar si sa calc rufe.

anyway.

oamenii aduc la schimb ce-au gasit pe raftul de jos din biblioteca bunicii: Paul Feval, o carte din seria Lassie (“…se intoarce acasa” or whatever), ceva carticica din aia gen “Cum sa faci macrame-uri fara croseta” si tot soiul de alte chiftele. de ce? nu stiu. mai bine nu aduci nimic decat sa-ti bati joc. parerea mea. sau asta or citi ei, carti cu Lassie. caz in care iar am nimerit gresit, obviously.

nu pot decat sa ma bucur ca n-am gasit cartea cu “Pasarici”, pentru ca eu asa ma gandeam, ca duc acolo ceva misto, care mie m-a placut, si care poate declansa o discutie. gresit, gresit, de 3 ori gresit. ma indoiesc sincer ca lumea de la mese vorbea despre carti. erau bisericute-bisericute care most likely povesteau ce-au mai facut in ultima vreme.

sa mai zic ca am asteptat degeaba dupa cezar paul-badescu, si ca ni se spunea mereu ca “e pe drum, e pe drum”? el saracu spune ca a transmis ca nu mai poate ajunge. eu ce sa fac. il cred.

3 ore, 2 beri si 1 acadea mai tarziu m-am carat acasa. cu senzatia de pierdere (irrreparabile, futui!) de timp dar si cu vaga satisfactie ca am bifat si asta pe lista de chestii-care-par-cool-de-la-distanta-dar-nu-sunt-chiar-asa.

8 thoughts on “been there, done that

  1. eu nu mi’am facut splendida apartitzie, m-a lovit o lene de duminica groaznica …mi’ar fi placut sa ajung in parc, totusi, sa ma joc frunza cu metropotamu..

  2. @tuvia: macar girafele rosii de la b-fit in the street le-ai vazut? alea erau simpatice 🙂
    @raul: puteai sa-mi spui si mie.. stateam acasa, mai tricotam ceva 🙂

  3. pai am tacut pt ca nu am fost nici eu; dar am vazut poze cu cartile care se dau la schimb + tot felul de filmulete care m-au convins; si nu vreau sa fiu eu ala care taie entuziasme 🙂

  4. hm. imi pare rau ca nu ti-a placut. eu am gasit carti destul de misto, dar adevarul e ca dispar destul de repede de pe mese si raman rebuturile. trebuie sa fii pe faza.

    asta e, oricum, nu poate sa fie toata lumea incantata de ceva.

  5. poate ca-s mai egoist sau capitalist, dar eu unul mi-am tras un site si dupa ce le citesc le bag la vinzare la 66% din pretul de achizitie si apoi din banii obtinuti imi cumpar alte carti. 😉

  6. @jen: eh asa-s eu mai carcotasha:) ideea e buna, practica ne omoara.
    @cristache: pai nu m-am dus neaparat ca sa iau carti cu imprumut, dar mi s-ar fi parut mai decent ca daca nu ai chef sa dai carti din casa, atunci sa vii cu mainile in buzunare, nu sa aduci unele in bataie de joc. sa-ti traiasca situl, eu sunt mai posesiva, nu as da din casa cartile care mi-au placut.

Leave a Reply

