schimb de carti

e ceva vreme de cand trag cu ochiul la chestia numita “schimb de carti”. si nu ma incumet sa ma duc. la ideea ca as putea sa ma aflu intre niste oameni destepti si as fi nevoita sa emit o parere pertinenta despre ce-am mai citit in ultima vreme, ma ia cu frig. habar n-am de ce. tampita nu sunt, iar de timiditati credeam ca m-am vindecat cu varsta.
doar ca mi-e greu sa vorbesc despre lucrurile care-mi sunt importante (da, stiu, e o scuza ieftina).
hm.
dar de data asta se anunta o editie chiar kinky, si tare ma bate gandul sa trec pe acolo. sa stau intr-un colt si sa ascult la altii. autista care mi-s.

5 thoughts on “schimb de carti

  1. totally understand u.Have the same feelings, poate ne incumentam amandoua si ne salutam, tu dintr un colt, eu din celalalt :))

  2. baaai, lasati astea si haideti. nu va pune nimeni sa vorbiti despre carti. e un bar ca oricare altul, numai ca-s niste carti pe mese.

    si daca veniti, hai pe la 3, asa, ca eu nu pot sa stau mult 😀

Leave a Reply

