good and bad

good:

– luat bilet la Goldfrapp. yupii!

– un bebelus grasun si stirb mi-a zambit larg pe scarile de la intrarea in bloc.

– am ajutat o batrana sa treaca strada si i-am facut si conversatie

bad:

– a inceput sa transpire lumea in RATB. iar e criza de sapun.

– la cafeneaua “galette de paris” de pe mosilor, in ciuda numelui frantuzit, o chelnerita mi-a adus “o cola” cand eu comandasem “pain au chocolat”. a trantit-o enervata pe masa si s-a uitat urat. inca un loc de taiat de pe lista. in curand o sa mananc numai la mine acasa.

– ma calca pe nervi toata prostia asta cu adolescentii care “se sinucid pentru ca sunt emo”. gizas.

fara categorie:

ca tot vorbeam mai demult despre lumea care bate cruci prin troleibuze, am vazut de dimineata o chestie noua: crucea facuta preventiv. vocea din autobuz anunta “urmeaza statia biserica delea veche” si o domnita incepe brusc sa execute miscarea de alungare a spiritelor rele. wtf…

Leave a Reply

