unu mai

inca un 1 mai fara mici si bere. tztztz, aproape rusinos.

noroc ca mi-au trecut frustrarile adolescentine gen “aoleu n-am facut nimic cool”.

ce bine ca nu mai sunt la liceu. de fapt imi zic asta de cate ori trec pe langa cate un grup de juni suparati pe viata, trendy, ciufuliti artistic, emo, whatever. bine, exista si extrema cealalta, a tolomacilor care ies in pauza, dau drumul la manele pe telefon si danseaza din buric in curtea scolii. da’ ceva, o cale de mijloc, o mai exista oare?

3 thoughts on “unu mai

  1. e chiar cool sa nu fii cool, actually :)) sau sa ai sentimentul ala de rushine.Mie insa mi’ar placea sa fiu in liceu, i miss the atmoshpere…

  2. da’ daca zic ca nici in vama nu am fost, pen’ ca nu pot sa sufar ideea aia de “mama ce hipi sunt ca ma duc si beau pana vomit langa cort, tot acolo unde imi fac si nevoile in brazda de nisip, cat de tare”? atunci cum sunt?:)
    ziceam de atmosfera de acu’ din liceu, aia pe vremea mea era cu totul alta..

  3. in Vama am fost, dar nu in secolul asta 🙂 si nici nu posa zic “pe vremea mea era” ca imi sare toti salveazavama-iotii in cap ca i don’t give a damn anymore de salvarea lor. Clar, nici eu nu mai pashesc.

    atmosfera si aia, tot din alt secol.Desi la liceul meu e o anumita lume, nu m’ar mira daca nu s’ar fi schimbat atat de multe…

Leave a Reply

