ciocanelul, scarita, nicovala

in curand o sa ajung ca bunica-mea, care nu asculta decat muzicile din tineretea ei (populare, romante, stiti genul).

cum, nu intelegi cu astia cu madonna, cu george michael, cu queen, cu ce chestii ma mai pasionau pe mine cand eram mica si ma parcam in vacante pe la bunici. cum poate sa-ti placa ioana radu mai mult decat abba, doamne dumnezeule, mamaie, nu pricepi nimic, zau.

nu stiu exact daca mi se trage de la muzicile tot mai lipsite de seva pe care le aud lately (da, mie si Muse mi se pare lipsit de seva prin comparatie cu alte rockuri “batranesti”), de la aceleasi melodii rulate pana la exasperare de n-shpe ori pe zi (cine asculta radio clandestino stie despre ce vorbesc…daca mai aud odata Carbuncle – Drum’n bossa dau cu monitorul de pereti), sau poate nu mai am eu resursele necesare sa ma entuziasmez. nu mai tin minte nume de trupe (oricum toti britanicii astia asemanatori se cheama la fel, gen “The ceva’s”), nu mai am impulsul ala de a da boxele tare sa-i inoculez si pe altii cu Bohemian rhapsody, nu mai tin minte de cand n-am mai spus bucuroasa cuiva “baiii, ii stii pe cutare? tocmai i-am descoperit, sunt foarte misto” (poate Koop sa fi fost un soi de revelatie, dar nu la intensitatea de alta data).

something happened on the road to heaven.

9 thoughts on “ciocanelul, scarita, nicovala

  1. imi place pe aici si ma bucur ca am ajuns. am scris unde nu era inca nici un comentariu.
    apropos de queen, pe aici, in fiecare duminica, se vinde ziarul plus un album – primele 3 le-am pierdut – premeditat, apoi mi-am luat the game, iar duminica m-am facut ca uit de sheer heart attack. sa ignor a night at the opera ori jazz?
    altfel, ai mei puneau bananele verzi pe dulapul de la bucatarie, dupa ce asteptam in frig ceva vreme ca sa le cumparam. mi se pare ciudat in continuare sa mananc una fara sa o impart, asa ca imi cumpar cateva si le las sa se innegreasca.

  2. @k – hm, pe Sheer heart attack erau niste chestii care mie imi plac mult-mult:
    – doua teribil de delicate – In the lap of the gods…revisited (http://youtube.com/watch?v=GKBLdhCDBOw ), Lily of the valley (http://youtube.com/watch?v=OLHskfzn1R8)
    – un roger taylor asa cum se vede mai rar – Tenement funster (http://youtube.com/watch?v=Mq5OI8GhWRs)
    – si ceva irezistibil de jucaus – Misfire (http://youtube.com/watch?v=eOTQKRo9y5k)

    Nu mai zic de Killer queen, ca e prea clasica.
    ..cat despre “a night at the opera” si “jazz”..sunt atat de diferite incat nu poti sa alegi unul in defavoarea celuilalt. parerea mea:)

  3. e drept, le-am ratat – dar numai cu aceasta ocazie – se vand in fiecare duminica impreuna cu el mundo si arata foarte bine – povestea albumului, versurile, fotografii inedite si, fireste, discul – eu pastrez intreaga colectie de casete cu queen – cred ca va aduceti aminte de casetele poker sound, vivo sau avista. Si nu pot uita cum prin 1994, cand tata mi-a adus din Suedia primele cd-uri queen a kind of magic si greatest hits 2, am iesit pe strada udriste nasturel din ploiesti si am alergat ca un bezmetic ca sa le arat si celorlalti – uite, uite, are si carticica…Mama, sunt originale…
    Sincer, acum imi pare rau ca nu le-am cumparat pe toate – nu vreau sa mai pierd nimic de acum inainte, desi cu vreo 10 ani in urma am decis sa las deoparte pasiunea mea pentru queen.
    La carrefourul de aici e plin de cd-uri cu ei cu 6 euro – cam tot – news of the world si hot space se zaresc de la o posta…
    Si…am vazut de curand dvd-ul queen – live in montreal…gata…ma duc sa-mi cumpar sheer heart attack pentru ca ma simt vinovat

  4. @k: “cred ca va aduceti aminte de casetele poker sound, vivo sau avista” – ooooo………. ca madlenele lui proust a fost asta!

    (vai, dupa revolutie m-am inscris in fan clubul q din londra, plateam de ma uscam in lire sterline, care erau un cosmar de trimis abroad in zilele alea, costa mai mult trimisul decit membershipul…)

  5. oh, da casetele vivo… nu m-am inscris in fan club, dar mi-am terorizat vecinii in dupa-amiezele linistite cu un casetofon scos pe geam care urla din rarunchi “show must go on”. (me ashamed now) ah, plus ca am defilat mandra o vreme cu o insigna cu freddie..god, i was lame..

    @k: pai de aia ti-am pus linkuri, sa “degusti” si sa te convingi singur daca iti place albumul au ba..nu sa-l cumperi de gura noastra:)

  6. eu mi-am cumparat insignele de la poarta Pelesului, dar nu le purtam pe afara. Si am fost si la o intalnire a fan-clubului din…Bucuresti, in Herastrau prin 1994, cu bunica de mana.
    ieri, am gasit albumul, l-am pus in cos, dar la casa am platit un disc cu Erik Satie – apres la pluie – nu am pus accentul pe e, stiu. asa ca o sa ma folosesc de link-uri. multumesc!

Leave a Reply

