the kid within – alive and kicking

asa mi s-a facut o stare calduta pe suflet si un dor de primaverile de copil cand incepea sa se incalzeasca afara si marea mea bucurie era sa arunc hainele groase si sa ma ciufuleasca vantul si mergeam in parc cu ai mei si ne plimbam cu masina si ma zgaiam pe geam la soare si viata era cu mult mai simpla.

si mi-am adus aminte si de Neverending story, si de cum stateam la coada la bananele alea aproape verzi care se coceau apoi sfasietor de incet pe sifonier, in punga lor de hartie.

si ce bine ca vine weekendul, sa recuperez cu cititul, sa mai vad un teanc de filme, si poate poate poate cine stie sa ma duc sa amusinez magnoliile proaspat inflorite.

3 thoughts on “the kid within – alive and kicking

  1. @v: a venit uichendul, am recuperat cu racitul. a crapat teava din baie, a trecut uichendul, back to work.
    🙂

Leave a Reply

