myticket sux

cum anul trecut mi-a placut tare mult la Bestival (de la organizarea misto, cu berea servita la botul calului, gheretele cu mancare simpatica si jetoanele care ne scuteau de vesnica mizerie cu “n-avem sa va dam restul”, pana la nebunia euforica totala de la Faithless) am zis ca hai sa incerc si anul asta cu biletele.

de pe myticket, care par a avea exclusivitatea la vanzari online.

surpriza naspa nr. 1: nu pot schimba adresa de livrare si sa o fac diferita de adresa de facturare.

surpriza naspa nr. 2: nu pot sa iau pe aceeasi comanda bilete pentru 2 zile, practic trebuie sa fac 2 comenzi. ceea ce se traduce in 2 comisioane de transport.

surpriza naspa nr. 3: sa trimiti o foaie de hartie de la Bucuresti la Constanta costa 14.6 RON. mai, sa fie. oare se trimite cu avionul?

in concluzie sictir maxim la myticket, ma duc la diverta.

8 thoughts on “myticket sux

  1. sux big time, eu era sa o patzesc la placebo, pana la urma mi’am invins lenea, am luat tramvaiu 2 statii si m’am ales cu belet.

    cu bestfestu’ am o dilema, nush daca sa iau abonamentu, care e oricum mai convenabil, sau tot asa…pe 2 zile..tre sa aflu cine mai vine :/

  2. pai prima zi cu cypress hill si unkle is not quite my cup of tea. vivat roisin !
    a, ca mi-am adus aminte: nu stiu cu ce firma de curierat lucreaza myticket, dar anul trecut au venit cu biletele la usa blocului fara sa sune inainte si cum eu eram, desigur, la work, le-au lasat la o tanti acolo. ce daca eu le-am platit, ce daca n-am semnat de primire. noroc ca a fost femeia de treaba si mi le-a dat totusi.

  3. la mine merge, mai ales pt roisin&kaiser, chiar si unkle, in skimb nelly ma lasa blank 🙂 lucreaza cu underground express, evident (nu stiu din ce film era, era ceva gen the dark side of fedex, evil curier :D)

  4. off topic: dintre toate concertele si festivalurile din romanica cea mai buna organizare -din neolitic si pina in prezent- mi s-a parut a fi cea de la bestival. 🙂

  5. @cristache: stii ce m-a fascinat la bestival? lipsa de taranie. stateam pe jos in mijlocul romexpo-ului, ma uitam in jur si era plin de oameni misto. relaxati. care mai stiau sa zambeasca. care nu te imbulzeau, nu puteau a transpiratii statute si in general dadeau senzatia ca sunt..alive.

  6. Nu mai fraieriti lumea.Myticket.ro trimite biletele prin curierat propriu acum.Inainte era brambureala din cauza celor de la TNT

  7. @ionutz: am spus ce mi s-a intamplat anul trecut, citeste cu atentie. te-ai simtit fraierit, tu, personal? wasn’t me, mai verifica sursa 😀

Leave a Reply

