martea pe ulita

  azi n-am mai avut chef de casti, uite-asa, am zis ia hai sa ascultam bucurestii in direct. gresit, desigur. bucurestii in direct = picamere, buldozere, claxoane si injuraturi langa semafoarele stricate, niste jandarmi care racneau la populatia ce navalea pe strada la Obor “nu mai traversati pe la trecereee… luati-o prin pasaj… aloo, n-auzi maaaa?”

nu stiu cine era “maaaa” ala, ca eu am facut stanga imprejur si m-am dus la troleibuz. gresit din nou. pret de o statie am avut ocazia sa-mi exersez nervii de dimineata cu o doamna ofuscata pe “tineretu’ asta care umbla cu castile in urechi care e zgomot in troleibuze si de ce trebe eu sa aud muzica lor”. e mai fun asa cand ma cert pentru altii, asa ca pana am coborat mi-am flexat verbele incercand sa o aflu daca doamna era deranjata de faptul ca baiatul cu castile nu o auzise pe ea vorbind sau ca nu-i placea rockul care se auzea in surdina si ar fi preferat un etno ceva. n-am aflat nimic util si am coborat la prima cu satisfactia de a ma fi aflat in asentimentul celor din jur care si-au manifestat aprobarea zambindu-mi sau mormaind cate ceva catre doamna in cauza.

femei nervoase de la prima ora. nasol. frustrari multe acolo. me – chill.

pacat ca am ajuns la biuro si am prospectat lista de carti la 1 euro pe care o propune poliromul spre cumparare aici – toate cele care ma interesau erau “produs indisponibil”. stiam ca lista aia a stat neactualizata vreo juma de an, si acum asteptam de la ea lucruri mari. nu inteleg de ce le mai advertizezi prin newslettere daca ele tot nu mai sunt in stoc. asa, ca sa pierd eu vremea rasfoind 40 de pagini inutile? raspuns: da.

mi-e dor de o carte buna, zau.

Leave a Reply

