cu casa in spate

ca melcul umblu de colo-colo printre platformele de blogging incercand sa recuperez ce se mai poate recupera

din orgoliu? dunno. ca sa nu pierd niste momente de care altminteri nu-mi mai aduc aminte. chit ca in ultima vreme mai toate insemnarile erau sub semnul enervarii. e de bine, intr-un fel, sa nu mai am depresii, ci doar sacaieli de suprafata.

anyway. e frumos la mare cand n-a dat lumea navala. chiar daca vant, chiar daca nisip scrasnind in dinti. aer proaspat, sarat, gustos.

unul dintre putinele locuri unde nu simt nevoia acuta de a-mi pune castile pe urechi si de a ma izola inlauntru, ci dimpotriva. imi vine sa ma despoi si sa simt apa si nisipul cu toata bucuria epidermica de care sunt in stare.

mi-a trecut un val peste picioare si m-a facut sa rad. vorbesc uneori la malul marii asa, cu ea. probabil par cam tampita cum zambesc asa, la alge. dar n-are nici o importanta.

6 thoughts on “cu casa in spate

  1. zimbitul la alge e pentru initiati, asa ca aia carora le parem timpiti n-au decit sa se duca. in alta parte.
    bine-ai venit, tanti!

  2. ahhh, marea… imi vine sa-mi sa-mi fac o plaja mica de 1/2 in balcon doar sa mai simt nisipul sub talpi… pina una alta mai imi alin dorul cu niscaiva poze din anii trecuti.
    sper ca n-a fost prea grea mutarea si te-a ajutat cineva la caratul articolelor mai grele. 😉

  3. @cristache:a fost cumva fun, ca am recitit vechituri si am ajuns la concluzia (imbucuratoare) ca imi sunt simpatica (cu unele exceptii, da’ nah acum..). o plaja mica? ar merge si un colt cu scoici

  4. (nu, nu merge. stai si te uiti strimb la el – la coltul cu scoici – sau la ea – la plaja mica-mica – si tot ce poti face e sa te enervezi. am probat.)

Leave a Reply

