ueblog

mie personal mi s-a acrit al dracului de platforma asta de blogging (Later edit: weblog.ro)

  m-as cara de pe ea instant, daca as gasi o metoda desteapta (a se citi “facila”) de a-mi carabani dupa mine insemnarile. ceea ce deocamdata nu am reusit, de aia mai zac pe aici si ma enervez quasi-cotidian.

de ce ma enervez? uite de-aia:

1-ca vad la prospaturi aceleasi 5-6 nume. nume de robotei care isi pun singuri comentarii, sau converseaza in propozitii scurte (dar pseudo-metaforice pana la greata) cu prietenii/vecinii/fostele-viitoarele-potentialele amante(amanti). cu niste post-uri adanci (pana in china) despre Viata (cu V mare dada) si Moarte si Poezie – mai ales astea cu poezia …fereasca sfantu’ ce de lume necajita si insetata de lirism pe weblog. se trantesc cateva cuvinte ametit-retorice, eventual se pune si o poza cu ceva peisaje (desprinse din caietu’ cu “expresii frumoase” pe care il faceam in clasa a 3a) si da lumea buluc sa se reverse in reverii de invatatoare cvadragenara cu ambitii literare, in oftaturi si suspine pe taste, in consideratii semidocto-filosofico-menopauzale asupra Lumii

2-ca m-am abonat la rss 2.0 si primesc feed nu doar de la blogurile alese de mine,da si de la diverse altele care nu ma intere catusi de putin

3-ca povestea cu notificare pe mail cand apar posturi noi s-a busit

4-ca profilu meu era imposibil de accesat (pen’ ca proasta de mine mi-am pus nickname cu spatii,vai si-amar,ce complicat e sa faci pagina de profil in cazurile astea, al dreq php-u) – da,bine,e o platforma gratuita,si asta inseamna ca ar trebui sa am lower expectations? nu pot,ce sa fac.

Leave a Reply

