inevitabilele rezolutii

si pentru ca Andrei are aici un soi de leapsa cu dorintele noastre pentru noul an, sa incep cu unele care ma bantuie in dimineata asta:

– vecinii mei sa nu mai fumeze in lift, asa incat dimineata la prima ora cand abia ma tarai spre serviciu sa ma mai pocneasca izul de fum statut si rece;
– sa nu mai vad tigani care se urca cu tigara in autobuz dupa ce in prealabil au pocnit cu picioarele in usa pentru ca soferul tocmai se pregatea sa plece din statie (zic “tigani” pentru ca ce fac ei e chiar tiganie, iar denumirea de “romi” imi e nenaturala, straina si nu vreau sa fiu politically correct cu tot dinadinsul);
– sa citesc toate cartile din rafturile mele de necitite, si inca vreo cateva pe deasupra;
– sa reusesc sa-mi pastrez aerul vag nonsalant pe care l-am capatat in decembrie, relaxarea la job, placerea scrisului si entuziasmul pentru proiectele noi;
– sa nu mai fac din traficul bucurestean principalul subiect al postarilor de pe aici;
– sa reusesc cumva sa le spun alor mei ca ii iubesc, fara sa ne simtim stanjeniti cu totii in familia noastra de timizi;
– sa se imputineze barbatii mitocani si femeile pupeze;
– sa fac mai multa plaja;
– sa fiu fericita.
Leave a Reply

