nu rata nicio picatura din cotidianul sacaitor

mă enervează lately
– reclama la mirinda care insistă cu “nu rata nicio picatură“. dacă e aşa de greu cu diacriticele (eu, recunosc, detest tastatura românească, dar ma chinui cu ea în ultima vreme din motive personale) de ce nu le lăsăm baltă de-a binelea, decât să le folosim şchiop
-pseudo-monopolul cabliştilor care mă ţine legată de reţeaua upc, cea mai costisitoare din urbe şi cea mai nesuferită pentru că îmi bagă pe gât aşa-zisul lor decodor digital care îmi aranjează programele după muşchii lui

-noutatea de la CFR legată de rezervarea online, care mi se părea o chestie sublimă pînă am citit detaliile: “rezervarea primita pe Internet va fi prezentata la casa de bilete, de unde se va putea intra in posesia legitimatiei de calatorie”. deci dacă înţeleg eu corect, fac rezervare pe net, dar pe urma ma duc sa stau la coadă în gară ca să-mi ridic biletul. cu alte cuvinte, la coada din gară se vor înghesui şi oamenii cu rezervare, şi cei fără. sau poate CFR plănuieşte să ne aşeze la cozi separate, mai ştii. aşa o eficientizare a activităţii, ceva de speriat.

Leave a Reply

