cu “huo” la posta romana

Credeam ca adresa de livrare a unui produs diferita de adresa de facturare e deja o utilitate de uz comun. Nu la Posta Romana, se pare. Unde nu am reusit sa-mi ridic cartile comandate de pe net, pentru simplul fapt ca nu am buletinul la adresa potrivita.
Am incercat sa rationez cu doamna de la ghiseu. Gresit.
Ce daca am actul de proprietate pe adresa de livrare. Ce daca achit pe loc pachetul ala. Poate eram vreo nebuna care venea dimineata la 8 pe ploaie sa plateasca pentru cartile vecinului.
Chiar nu inteleg sistemul. Daca am o casa de vacanta la Cornu, nu pot primi colete acolo? Imi trebuie viza de flotant pentru fiecare deplasare prin tara?
Or what the heck?

Leave a Reply

