a perfect day for bananafish

 3 ore de somn,dupa ce inghitit hulpav Lolita Pille -“Hell” – un fel de Beigbeder feminin si ceva mai ipocrit. sau mai uman,inca nu m-am decis asupra verdictului.

telefon cu noaptea in cap de la una bucata sefa “oh,am uitat sa-ti spun, azi sedintza, trebuie sa ajungi mai devreme”
3 ore si jumatate de batut campii in cadru organizat.fara concluzii.
foame,foame,foame. tutun,tutun,tutun. cafea. multa.
durere de cap staruitoare.
dat fuga acasa (taxi, 200 de mii,ca de aia imi place mie bucurestiul in mod deosebit) ca sa astept instalatorii. asteptat. asteptat. atipit. pret de 10 minute. sunat mama..pe fix..pe mobil..cu hotarare…raspund acru. “ce faci?”. inghit cu greu cuvintele care mi se inghesuiau pe limba si care ar fi descris un neadevar dealtfel (activitati sexuale,evidemment). imi este sesizat si sanctionat tonul acru.
simt cum incepe sa pulseze o vena undeva pe langa ceafa. sangele se revolta, durerea de cap trece valuri-valuri peste terminatiile mele nervoase.

 nu gasesc vorbe potrivite intru descarcarea nervilor.decat din cele ilustrand diverse actiuni care implica introducerea si extragerea unor organe din diverse lacashuri. cat de vulgar,tztztztz.impardonabil. oare oi mai putea citi prevert de-acum?

si tocmai incepe sa se auda un suierat de bormasina de la vecinii de alaturi.sigur ca da.sigur ca da.gaudeamus igitur.

Leave a Reply

