before sunrise

am vazut “before sunrise”…usor ingrosate pe la margini personajele, sau nu simteam eu destul de suav in acel moment, oare oi mai sti sa simt asa vreodata, trecand peste aceasta
paranteza lipsita de modestie vreau sa zic ca mi-ar fi placut sa fiu poetul de pe mal. nu actor principal cu framantari existentiale si revelatii si indragostiri, cred ca as fi dormit oleaca in tren, dar sa zac pe un mal si sa construiesc lumi in jurul unui cuvant asta da chestie interesanta, chit ca or fi ele lumile si cu elemente prefabricate dupa cum reprosa junele american contrastant ca pragmatism cu eterica frantuzoaica ce inca mai credea in magie.
ma tot amagesc cu gandul ca n-am nevoie decat de o vacanta de la tot ca sa-mi revin oleaca, pana la urma firele albe sunt abia la inceput, ridurile mi se par interesante in continuare, celulite am vazut si la minore, doar ca ce te faci cu entuziasmul. ca ma gandeam cum ar fi sa vin acasa la 8 jumate si pe urma sa merg in discoteca sa vaz preludiile more or less explicite ale unor oameni pe care nu-i cunosc si care de fapt nu ma intereseaza si sa stiu ca vin tot acasa si ca maine-poimaine ma duc tot la biuro si ca o sa-mi trebuiasca 2 zile sa recuperez oboseala. e nasol ca mod de gandire, stiu, d-aia tot sper ca 2 saptamani departe de bazaiala asta mi-ar aduce pasul strengarului in muschi si hlizeala constient imbecila in voce.

asa obositor mi se pare de la o vreme sa mai cunosc oameni noi si sa ma povestesc,
ce dracu sa le mai spun, sunt satula de povestile mele, mi se pare ca le-am prea spus si sunt de fapt prostii nesemnificative si ca oricum majoritatea vor ramane neintelese, cel mult cu titlu de curiozitate daca nu banalitate crasa.
cica viata de adult. si ce mai e de asteptat de acum incolo? ce mai e de sperat? micile bucurii pe care imi recomanda mama sa le caut, pe post de urare de ziua mea..cu efortul de a zgaria cu unghia stratul de mazga depus lent pe cornee, depus intr-un proces asa
inselator cand habar n-ai cum trec zilele si uite anul s-a dus jumate si deja ma gandesc sa vina urmatorul mai repede ca asta nu ma prea incanta,si ruga o sa-mi fie cu siguranta ascultata,al de sus cand e vorba de porcarii se grabeste sa le indeplineasca ca sa aiba pe
urma cu ce sa-ti scoata ochii,mai redepe,mai departe,pana cand,si de ce in fond si la urma urmei?

Leave a Reply

