good morning sunshine

neasteptata senzatie de bine in aceasta dimineata de luni, intra o pala de vant prin usa tramvaiului oprit in statie si deodata imi simt narile frematand, muschii trezindu-se, trecere brusca de la fiintarea limfatica la ceva mai mult, iara imi vine a zambi fara motiv si cumpar niste flori de la o batrana la Universitate…imi da bonus un fir de trandafir, ne indragim vreme de cateva secunde si pe urma reiau cu lacomie cartea, nu ca ar fi prea grozava (ceva Bruckner..whatever) dar toate in jur mi se par placute azi, asa o benevolentza universala ma bantuie, nu mi s-a mai intamplat demult si ma entuziasmez acum la Lynn Anderson, intr-adevar, nobody promised me a rose garden, habar n-am ce-am vrut sa scriu aici poate doar sa consemnez si momentele placute ca destul scrie lumea numai in crize existentiale…buna dimineata!

Leave a Reply

