les heures mortes

asa ma apuca un plictis existential la orele astea ale amiezii cand nici entuziasmul primelor cafele nu mai ramane sa ma tina in picioare, nici anticiparea orei de plecare nu se face inca simtita prin dendrite, ay mi vida, cum sa fac sa nu recad in ipostaza brain-dead prin care m-am balacit de prea multa vreme incoace, ma agat de cuvintele astea ca de o disciplina auto-impusa, neuronul se delecteaza cu “world in my eyes” si adulmec o dezmorteala incipienta, cum sa fac sa n-o sperii, azi o tura la anticariate, poate maine niste henry moore la muzeul de arta (daca n-o sa ma potopeasca lenea, desigur), poimaine e deja prea departe ca sa fac vreun plan cu oareshce shanse de realizare, cert e ca am gustat si anul asta zapada si am regasit-o cu acelasi iz de stea indepartata si am ras atunci prosteste dar din toata inima spre nedumerirea populatiei inconjuratoare.

Leave a Reply

